ساندویچ پانل خوزستان

ساندویچ پانل خوزستان

ساندویچ پانل خوزستان

ساندویچ پانل خوزستان

ساندویچ پانل خوزستان

مرجع تخصصی ساندویچ پانل ایران (مجتمع صنعتی ماموت) در این زمینه نامی آشناست. طراحی منحصر به فرد، تولید با کیفیت، ضمانت در فروش ، مقرون به صرفه بودن برای خرید و همچنین اجرای متفاوت و بدون نقص موجب شده است تا صاحبان صنایع خاص و علاقمندان به این صنعت از کنار این نام به راحتی عبور نکنند.
تک تک کارکنان ماموت و مدیران این گروه همواره با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات بهتر در راستای فروش مناسب، سهم عمده ای در بازار ساندویچ پانل ایران دارند و با این امید فعالیت خود را ادامه می دهند که روزی بتوانند تک تک نیازمندی های مشتریان را قابل اجرا نمایند و سازه هایی بی نقص برای اصناف مختلف ارائه دهند.
فکس جهت ارسال درخواست :
3028 379 0283
تلفن فروش:
5016 275 0935
تیم نصاب:
7865 382 0912
کارشناس فنی :
02832222717

بایگانی

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۶آذر

پلی کربنات

پلی کربنات

پلی کربنات سخت ترین ماده شفافی است که به عنوان گزینه‌ای مناسب بجای شیشه در بخش‌های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رزین پلی کربنات در سال ۱۹۵۳ میلادی توسط دکتر دانیال فاکس در کمپانی جنرال الکتریک پلاستیک ساخته و در سال ۱۹۵۸ به طور انبوه برای اولین بار به بازار عرضه گردید. انواع ورق‌های ساخته شده نیز در سال ۱۹۶۸ تولید و روانه بازار شد. تنوع ساختاری ورق‌های پلی کربنات امکان استفاده از آن را بر روی هر نوع سازه و در جوار هر نوع مصالح ساختمانی به راحتی فراهم نموده است و کاربردهای وسیعی را ایجاد می‌کند. تنوع رنگ این ورق، قابلیت سایه پذیری و عبور نور آن را به میزان ۳۵ تا ۸۲ درصد امکان‌پذیر می‌نماید که از نظر طراحی و هماهنگی با رنگ سایر مصالح از گستردگی خاص برخوردار می‌باشد. ورق پلی کربنات مسطح، ظاهر مشابه شیشه به ابعاد ۰۵/۳*۰۵/۲ متر تولید می‌گردد.

صرفه اقتصادی پلی کربنات

از جمله مزیتهای پوشش پلی کربنات به جای شیشه هزینه کمتر ونیز وزن سبک تر آن می‌باشد. همچنین مقاومت بالای آن نسبت به پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده است. پوشش پلی کربنات اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوطه و یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری درنظرگرفته می‌شود. ورقهای پلی کربنات جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شوند. بطوریکه در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانــــع خروج و هـدر رفتن گرمــــــای داخـل می‌شوند.

خواص شیمیایی

ورقهای پلی کربنات در درجه حرارت اتاق، ودر مقابل اسیدهای الی و معدنی، روغنها و محلول نمکهای خنثی، هیدروکربنهای آلیفاتیک و الکلها مقاوم می‌باشند. مقاومت شیمیایی این ورقها در مقابل بسیاری از مواد پاک کننده درزگیرها و چسب‌های موجود در بازار با توجه به نتایج آزمایشهای متعدد محرز گردیده است.

mammutt 5016
۲۶آذر

 کانکس اداری

مشخصات فنی کانکس های اداری

 ورق بدنه و سقف کانکس :

ورق بدنه این کانکس ها از الوزینگ یا گالوانیزه فُرم دار ۷/۰ دو طرف رنـگ کـوره ای درجـه یـک به صـورت شـادولاین و گام دار با پرچـها و پیچ های فـولادی و ورق سقف از گالوانیزه ۷/۰کرکره ای به صورت دو شیب با آب بندی درزهای Overlab سقف و مستور کردن ورقهای دیوارپوش بدنه با تسمه نمره ۵/۲ Cm جهت عدم نفوذ باد به زیر ورقها برای جلوگیری از کنده شدن آنها

 عایق :

پوشش کانکس ها  از جنس پلی اورتان ۴ سانتی ضد حریق LG کره با دانسیته بالا و ضد سرما و گرما (عایق حرارتی، صوتی)

پوشش داخلی :

این کانکس ها با دیوار پوش (P.V.C) طرح چوب لمینت روکش دار درجه یک و تخته کوبی چندلائی ۹ میل بدنه و سقف جهت استحکام و اجرای نصب تخته های زیر دیوارپوش با منگنه های بادی جهت جلوگیری از تابیدن دستگاه.

سیستم روشنایی :

این کانکس ها بـا نصب کلیـد و پـریـز درجه یک و تلفن بصورت ارت دار و تعبیه شده داخل داکتهای p.v.c مهتابی دوبـل، چراغ تونلی از نوع درجه یک یا Legrand فرانسه بالای درب ورودی و یا سایر محصولات درجـه یک برقی سیم کشی استـاندارد با کابـل ۵/۲×۲ مجهـز به کلیـد میناتـوری (فیـوز اصلـی) مورد تائید واحد کنترل کیفیت و پریز کولر M.K و جعبه تقسیم سوکت خور ارت دار بالای درب ورودی.

چرخدار کردن  یعنی متحرک بودن  :

بنا به سفارش مشتری به صورت تک محور یا دو محور با شاسی و مالبند گردون و۴چرخ پیکانی یا لندروری .

ارتباط با ما

  ۷۸۶۵  ۳۸۲  ۰۹۱۲

    ۳۰۲۸  ۳۷۹  ۰۲۸۳

   ۲۷۱۷  ۲۲۲  ۰۲۸۳

     ۱۲۲۶  ۲۲۳   ۰۲۸۳

info@sandwichpanel-company.com

mammutt 5016
۲۶آذر

انواع ورق های ساندویچ پانل

انواع ورق های ساندویچ پانل

ورق سیاه

ورق سیاه در ۲ نوع ورق سیاه صنعتی و ورق سیاه معمولی و در استانداردهای مختلف تولید می شود که این مجموعه تنها در نوع معمولی آن استاندارد st ۳۷ را و در نوع صنعتی آن استاندارد st ۵۲، A۲۸۳ – GR C، A۲۸۵-GR C، A۵۱۶ –GR ۶۰ ,۷۰ را فروش دارد.

ورق گالوانیزه

آهنی است که با روی پوشانده شده باشد. این آهن ، حتی اگر پوشش آن هم شکستگی پیدا کند، از زنگ زدن محفوظ می‌ماند. ماهیت ورق گالوانیزه در ورق گالوانیزه ، بین آهن و روی ، پیلی الکتروشیمیایی تشکیل می‌شود که در آن روی به جای آهن به عنوان آند و آهن به عنوان کاتد بکار می‌رود. روش گالوانیزاسیون :در گالوانیزاسیون ، فلز فاسد شدنی را در مذاب یک فلز فاسد ناشدنی فرو می‌برند و بیرون می‌آورند تا سطح آن از یک لایه فلز فاسد نشدنی پوشیده شود. مثلا ورقه های نازک آهنی را در مذاب فلز روی فرو می‌برند و بیرون می‌آورند تا سطح آنها از فلز روی پوشیده شود و ورق سفید یا ورق گالوانیزه تهیه شود. معمولاً ورق های گالوانیزه را در کوره های خاص رنگ پاشی می کنند تا ورق رنگی تولید شود.  ورق های رنگی در سقف سالن ها و کانکس مورد استفاده است.

ورق آلوزینک  چیست؟

ازورق های آلوزینک در ساندویچ پانل ها درمواقعی استفاده میگردد که دارای  شرایط محیطی با اسیدیته بالا و فضاهای متراکم صنعتی باشد.نام های تجاری مختلف از یک محصول که همان ورق آلوزینگ می باشد. تمامی ورق ها در رنگهای متنوع و با پوشش از نوع سوپر پلی استرکوره ای به ضخامت ۲۵ میکرون در قسمت بیرون و7میکرون رنگ پرایمر کوره ای از داخل در محل اتصال ورق با فوم جهت چسبندگی بهتر میباشد .ضخامت ورق های آلوزینگ معمولا” ۰٫۵ میلیمتر بستگی به نوع استفاده ساندویچ پانل ها و سفارش مشتری میباشد .

mammutt 5016
۲۶آذر

ساختمان های پیش ساخته

ساختمان های پیش ساخته چیست ؟

ساختمان پیش ساخته واندیشه ساخت اجزای ساختمانی و خانه‌های پیش‌ساخته در آغاز قرن ۱۸ میلادی در اروپا بوجود آمد ولی تا پیش از قرن نوزدهم میلادی نتوانست واقعیت پیدا کند. پس‌ از رکود ده ساله جنگ‌ جهانی‌ دوم دوران شکوفایی صنعتی کشورهای اروپایی و امریکای شمالی آغاز گردید. انگیزه سرعت بخشیدن به ساخت و ساز و روی آوردن به اجزای ساختمانی پیش ساخته و خانه‌های پیش‌ساخته از نیاز به مسکن سریع سرچشمه گرفت.

خسارات زلزله

خسارات جانی زلزله ها غیر قابل جبران هستند.

میزان خسارات زلزله بم حدود ۳/۱ میلیارد دلار برآورد شده است.

ساختمان آتش نشانی مرکزی بم که یک ساختمان دو طبقه بود دچار ریزش کامل شد.

از نظر سرعت اجرا، تجربیات کسب شده در کشورهای صنعتی نشان داده‌است که حذف روش‌های سنتی در ساخت و ساز و انتخاب روش‌ها و اجزای ساختمانی نوین باعث بالا رفتن سرعت اجرا نسبت به شیوه‌های سنتی می‌شود. می‌توان انتظار داشت که در صورت اجرای صحیح فناوری های ذکر شده زمان اجرای این ساختمان‌ها را به کمتر از یک پنجم زمان متداول در سیستم‌های سنتی رسانید.متاسفانه دست اندر کاران ساخت و ساز با روش‌های سنتی ارزش چندانی برای سرعت ساخت قایل نشده‌ و عامل زمان را نادیده گرفته‌اند. این دیدگاه از آنجا نتیجه می‌شود که ساختمان در کشور ما یک وسیله سرمایه گذاری بوده و نه یک وسیله مصرفی و از طرفی دیگر رشد سریع قیمت مسکن در چند سال گذشته باعث عدم توجیه بالابردن سرعت ساخت در میان دست اندر کاران ساخت و ساز شده است. با این وجود باید توجه داشت که سرعت بالای ساخت باعث بازگشت سریع سرمایه، تولید بیشتر و قیمت تمام شده پایین‌تر می‌شود.

انواع ساختمان پیش ساخته

-ساختمان پیش ساخته مسکونی

-ساختمان پیش ساخته اداری

-ساختمان پیش ساخته سرایداری

-ساختمان پیش ساخته نمازخانه

-ساختمان پیش ساخته خوابگاهی

-ساختمان پیش ساخته فرهنگی

-ساختمان پیش ساخته ویلایی

mammutt 5016
۲۶آذر

 دستمزدنصب ساندویچ پانل

ساندویچ پانل چیست؟

همانطور که میدانیم :ساندویچ پانل ترکیب هسته پلی یورتان بین دولایه ورق فلزی ,محصولی است که ساندویچ پانل نامیده میشود .ورایج ترین نوع فلز مورد استفاده درحال حاضر ورق گالوانیزه رنگی ,ورق الوزینگ والومینیوم پیش رنگ شده می باشد .

نصب ساندویچ پانل

طراحی و اجرای و پوشش سقف دیواره سوله ها وسازه های  صنعتی فروش انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری,سردخانه ای , اجرای  سازه های پیش ساخته ثابت و متحرک (کانکس) تهیه و اجرای انواع ورقهای گالوانیزه، آلوزینک، آلومینیوم، روغنی و سیاه تهیه و اجرای  پشم شیشه، پشم سنگ، توری و آهن آلات سبک طراحی و اجرای انواع آبرو ,فلاشینگ(نما) فروش و اجرای ورق پلی کربنات ایرانی و خارجی

 نصاب پانل پیش ساخته

نمایندگی ۵۰۱۶ مجتمع صنعتی ماموت  مجموعه ای فعال در زمینه مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری و سردخانه ای می باشد که با بهره مندی از مهندسین، مشاوران، طراحان و با پشتوانه نیروهای فنی و متخصص شروع به کار نموده و برای تمامی پروژه ها علاوه بر کنترل دقیق و پیشرفته مراکز علمی و تحقیقاتی به دقت و تطابق ویژگی های مصالح بکار رفته با استانداردهای ملی و بین المللی می پردازد و همواره از پیشتازان ارائه طرح های نو در زمینه نصب و اجرای انواع پوشش های سوله و سازه صنعتی , عمرانی, ورزشی, مسکونی, اداری,اموزشی, هواساز ها, پست های برق, دامداری های مدرن  وپیشرفته می باشد.

mammutt 5016
۲۶آذر

قیمت ساندویچ پانل دراستان خوزستان

قیمت ساندویچ پانل دراستان خوزستان

لیست قیمت ساندویچ پانل ها با دسترسی سریع و آسان توسط تماس با مشاورین نمایندگی  شرکت صنعتی ماموت با مدیریت مهندس شاه محمدی   . قیمت انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری و سردخانه ای برای پوشش دادن دیواره ها و سقف های انبار، سالن ها ، استخرها ، انواع سوله ، کانکس ، ساختمان های پیش ساخته ، ویلا ، آشیانه هواپیما ، صنعت به راحتی با یک تماس در دسترس شما مدیران مهندسان مجرب و محترم قرار می گیرد . لیست قیمت ساندویچ پانل ها براساس ضخامت ساندویچ پانل ونوع ورق درخواستی تعیین وبه صورت جداگانه از طریق فکس یا ایمیل به دست خریدارن محترم  خواهند رسید.

مزایای استفاده از انواع ساندویچ پانل ماموت:

به خاطر سبکی ساندویچ پانل ، وزن مصالح به کار رفته در ساختمان ها فوق العاده کاهش می یابد ، جنس فوم عایق و لایه های ورق دور آنها سبب عایق سرما و گرما شدن ساندویچ پانل ها ( ساندویچ پانل ماموت) ساندویچ پانل ماموت برای رطوبت و شرایط جوی عایق مناسب و مصالح مناسبی به شمار می آید . کاهش هزینه زمانبر بودن انجام پروژه ها ، کاهش هزینه های مقابله با زلزله و ازدیاد طول عمر سازه ها و ساختمان ها و زیبایی طرحها و متفاوت بودن رنگ از نتایج استفاده از ساندویچ پانل است.

قیمت ساندویچ پانل ماموت دراستان خوزستان

قیمت ساندویچ پانل ماموت مطابق  تعرفه ی مشخص شده از طرف شرکت ماموت است که به همراه فاکتور رسمی ارائه می شود .

لازم به ذکر است که سقفی ودیواری بودن ساندویچ پانل ونوع رنگ انتخابی درساندویچ پانل ماموت تاثیر ندارد.

بهترین قیمت ساندویچ پانل توسط مشاوران شرکت نمایندگی معتبر ماموت  در اختیار شما خریدارن محترم گذاشته خواهد شد . لیست قیمت ساندویچ پانل ماموت در سریع ترین زمان به دست سفارش دهنده می رسد . جهت اطلاع از نحوه دریافت پیش فاکتور رسمی و معتبر  و قیمت ساندویچ پانل( انواع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری )  و دریافت نحوه خرید و سفارش انواع ساندویچ پانل های ماموت در شرایط مختلف با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید :
کارشناس فنی : ۷۸۶۵-۳۸۲-۰۹۱۲

کارشناس فروش : ۵۰۱۶-۲۷۵-۰۹۳۵

۰۲۸-۳۲۲۲۲۷۱۷

۰۲۸-۳۳۷۹۳۰۲۸

  info@mammut-panelsandwich.com

mammutt 5016
۲۶آذر

ساندویچ پانل سردخانه ای

ساندویچ پانل سردخانه ای ( sandwich panel for cold storage)

برای ساختن و اجرای انواع سردخانه های بالای صفر ، زیرصفر ، و تونلها ی منجمدی در ساختمان های صنعتی مانندکارخانه های صنعتی ، ساختمان های عظیم ، سوپرمارکتها ،انبار و دیگر صنعت ها نظیر دام داری و صنایع کشاورزی ،فروشگاه های مربوط به صنعت سردسازی ، مساکن ،هتلها ، ورزشگاهها صنایع مواد غذائی ، حیوانی ، دریـائی ،بستنی ، صنایع تجهیزات پزشکی ، آزمـایشی ، بیمارستانی ،دارویی ، تولیدی گل و گیاهان  استفاده می شود .ضخامت ساندویچ پـانل سردخانه ای گـاه به ۸ سـانتی متر یا حتی بالاتر هم می رسد .انـسان از دیر باز به یـک وسیله برای نگه داری مواد غـذایی خود در دمای امن نیاز داشت. اسـتفاده از چشـمه ها، چاه ها، غارهای زیر زمینی، یخچال های قـدیمی و در نهایت یخچال ها و سرد خانه های مدرن و هوشمند امروزی نشان دهنده سیر تکامل روش های رفع این نیاز انسان و همچنین اهمیت آن در طول تاریخ بوده است. برای حفظ دمای سرد خانه های ابتدایی از چوب ، نی و یا پوست حیوانات استفاده می شد.

ساختار ساندویچ پانل سردخانه ای

اما اطمینان از داشتن یک محیط با ثبات و ضرورت حفظ درجه حرارت مناسب، اندیشه عایق سازی این محیط ها را در ذهن بشر ایجاد کرد که در نهایت منجر به تولید اولین نسل عایق های فشرده با ترکیبی از خرده چوبها و پشم حیوانات که بوسیله چسب های طبیعی مانند سریش و شیره درختان با هم ترکیب و فشرده میشدند گردید. با گذشت زمان و پیشرفت علم و تولید محصولات پتروشیمی ، استفاده از پلی استایرن (آکاستیو) بعنوان یک عایق سردخانه ای مناسب و پر کاربرد رواج یافت. اما نقطه ضعف بزرگ این عایق قابل اشتعال بودن آن بود که دانشمندان را به فکر ماده ای جایگزین انداخت و در نهایت پلی اورتان بعنوان عایق مطلوب به صنعت معرفی گردید.از پلی اورتان در ساخت دیوارهایی پیش ساخته بنام ساندویچ پانل استفاده شد.

mammutt 5016
۲۶آذر

اجرای ساندویچ پانل خوزستان

اجرای ساندویچ پانل خوزستان

از آنجایی که برای سازه‌های ساخته شده با ساندویچ پانل مواردی مانند عایق حرارتی و صوتی،

مقاومت در برابر رطوب، ضد احتراق و حفظ زیبایی از اهمیت بالایی برخوردارند،هرچند برای

نصب ساندویچ پانل ها به ابزار پیچیدهای نیاز نیست ولی برای جلوگیری از پرت وهدر رفتن

ساندویچ پانل ها توصیه میشود ازنصابان متخصص استفاده گردد.

باید نکات زیر در نصب ساندویچ  پانل مورد توجه قرار گیرد:

اتصال پانل به ساختمان و تمامی نقاط اتصال پانل‌ها به یکدیگر در گوشه‌ها توسط فلاشینگ با

ضخامت ۱ تا ۲میلیمتر صورت پذیرد.

درزبندی پانل‌ها توسط چسب پلی یورتان انجام گیرد.

جهت کاهش پرت پانل‌ها به محل قرار گیری پانل‌ها، فاصله بین ستون‌ها، ارتفاع پانل‌ها وتوجه شود.

جهت نصب پانل‌ها از پیچ واشر دار مخصوص استفاده گردد. همچنین به گام و ارتفاع پیچ‌ها هم

باید  توجه شود.

 روش‌های کاهش هزینه ساندویچ پانل

برای پایین آوردن قیمت ساندویچ پانل روش‌های متعددی وجود دارد:

به جای اینکه در هر دو طرف پانل از ورق فلزی استفاده گردد، تنها در یک طرف ورق فلزی

به کار رود.

پایین آوردن ضخامت ورق فلزی از ۵/۰ میلیمتر به ۴/۰ میلیمتر.

پایین آوردن فشردگی  دانسیته  از 40 به 30 , کاهش گام‌های به کار رفته در پانل

ارتباط با ما

  ۷۸۶۵  ۳۸۲  ۰۹۱۲

    ۳۰۲۸  ۳۷۹  ۰۲۸۳

   ۲۷۱۷  ۲۲۲  ۰۲۸۳

     ۱۲۲۶  ۲۲۳   ۰۲۸۳

info@sandwichpanel-company.com

mammutt 5016
۲۶آذر

مشخصات فنی ساندویچ پانل خوزستان

مشخصات فنی ساندویچ پانل خوزستان

ورقهای گالوانیزه عمومی ساندویچ پانل موجود در بازار ایران نوع و ضخامت ورق مورد استفاده: ورق الوزینگ (روی و آلومینیم)، گالوانیزه و آلومینیوم پیش رنگ شده به ضخامت0/5 الی ۰/۷ میلیمتر دررنگ‌های متنوع و از نوع سوپر پلی استرکوره‌ای به ضخامت ۲۵ میکرون در قسمت بیرون و ۷ مکرون در رنگ پرایمر کوره‌ای از داخل در محل اتصال ورق با فوم. (چسبندگی فوم به ورق)

نوع پوشش ساندویچ پانل

 دورو ورق، یکرو ورق یکرو فویل، یکرو ورق نایلون،

یکرو ورق یکرو کاغذ، دورو نایلون، دورو کاغذ، دورو فویل.

نوع فوم ساندویچ پانل

پلی اورتان سخت با دانسیته ۲+۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب.

مدل‌ها: DND صاف – RPO پیچ مخفی بدون شیار

 –RP1 پیچ مخفی میکروویو

– RP2 پیچ مخفی شیار ریز

RP3 پیچ مخفی شیار درشت
mammutt 5016
۲۶آذر

فروش ساندویچ پانل در خوزستان

فروش ساندویچ پانل در خوزستان

ساندویچ پنل یا پانل کمپوزیت آلومینیوم وهمچنین مصالح کمپوزیتی آلومینیومی  از ترکیبات  سبک

ومرکبی تشکیل شدهاند که از دو طرف به دولایه ورق محدود شده است ودر میان آن یک لایه عایق

قرارداد .(همانند یک ساندویچ پانل همبرگر که نان آن همبرگر را ازدوطرف پوشانده است ) این

عایق نرم وانعطاف پذیر  است . عایق ساندویچ پانل ها از موادی مانند پلی اورتان ,پلی استایرین,

پشم سنگ ,پشم شیشه تولید می شوند.

کاربرد ساندویچ پانل

استفاده وکاربرد ساندویچ پانل در انواع سردخانه وپست نگهبانی ,ویلاهای یک ودو طبقه ,واحدهای

امدادی در زمانهای بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله ,پوشش دیوار وسقف سالن های تولید ,

ساختمانهای اداری وهتل ها ,کانکس کانتینر هاکاربرد ساندویچ پانل در مخازن چند جدار , پوشش

سوله انبارها , سقف خانه ها ویلاها , ساندویچ پانل در صنایع پوشش سوله, باشگاهها, سردخانه های

گوشت ولبنیات استخرهای سرپوشیده و سالن های ورزشی

رنگ ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها  در ۱۲ طیف رنگی مختلف ازجمله سفید، آبی، قرمز، نقره‌ای، طوسی، کرم، سبز،

یشمی، زرد، بنفش قابلیت  تولید را دارند.

mammutt 5016